Candidate vil udfordre datingapp’en Tinder
En ny datingapplikation har set dagens lys, hvor fokus ikke er på det ydre – men det indre i stedet. Læs mere om Tinder-konkurrenten Candidate her. Datingapplikationer er noget af det, som er utrolig populært i de forskellige applikationsbutikker.
Candidate vil udfordrer datingapp’en Tinder
En ny datingapplikation har set dagens lys, hvor fokus ikke er på det ydre – men det indre i stedet. Læs mere om Tinder-konkurrenten Candidate her. Datingapplikationer er noget af det, som er utrolig populært i de forskellige applikationsbutikker.
Butikskæden Tiger bag nye emojis til iOS og Android
127 nye emojis er på vej til iOS og Android, som vil blive opdateret hver måned. I december er der selvfølgelig juletema med nisser og kager. Butikskæden Tiger har, som det første danske firma, lanceret en serie emojis, der er udviklet til smartphones med både iOS og Android.
Apples App Store runder 1.5 millioner apps
Apples populære applikationsbutik, App Store, har nu rundet mere end 1,5 millioner apps – se fordelingen af applikationerne her. Hverken da Apple lancerede den første iPhone tilbage i 2007, eller App Store i 2008, var der ingen, som havde forudset den succes det ville blive. – Baggrund: Apple skabte en ny industri med App Store Apple lancerede App Store samtidig med iOS 2.0.1 blev frigivet, og dengang var der omkring 500 applikationer tilgængelige til iOS-platformen.
Nu er Google Play blevet familievenlig
En familievenlig Google Play-sektion er nu klar i Danmark – få et samlet overblik over apps til små og store børn. Det er ikke mange måneder siden det første gang kom frem, at Google vil til at promovere familievenlige applikationer i deres app butik Google Play. For nyligt blev familie-sektionen åbnet i den amerikanske Google Play, og nu er turen kommet til den danske butik.
Google vil promovere familievenlige apps
Ny godkendelsesprocedure fra Google skal sikre familievenlige applikationers synlighed i Google Play og promovere dem. Det er ikke mange uger siden Google offentliggjorde deres nye strategi for Google Play, hvor applikationer i fremtiden skal gennemgås personligt af en Google medarbejder, for at sikre en højere kvalitet og sikkerhed i butikken. Denne strategi har længe været ønsket fra forbrugere og medier, der gennem tiden har kritiseret Google Play for at være for usikkert og fyldt med for mange applikationer af tvivlsom kvalitet.