Volkswagen ID.3-prototyper spottet på åben gade
Billeder af Volkswagen ID.3 taget på en rasteplads i Tyskland giver et godt hint om den billige elbils endelige design.
Indlægget Volkswagen ID.3-prototyper spottet på åben gade blev først udgivet på iNPUT.
…
Skoda skyder elektrisk fremtid igang med Citigo-e iV
Skoda følger nu efter søstermærket VW og lancerer en elektrisk udgave af sin mindste model under navnet Citigo-e iV. Den kører på gaden i starten af 2020.
Indlægget Skoda skyder elektrisk fremtid igang med Citigo-e iV blev først udgivet på iNPUT.
. .
»Dieselgate-efterspil var pinligt, men vi gjorde det sværere at snyde« Christel Schaldemose sad med ved bordet, da EU-parlamentarikerne hudflettede industri, medlemslande og kommission om fusk med diesel-udstødning. Hun har krummet tæer undervejs, men insisterer på, at parlamentet i den slags sager spiller en vigtig rolle.
Volkswagens nye elbil ID.3 er et hit – mere end 10.000 reservationer på under 24 timer
Den nye Volkswagen ID.3 ser ud til at blive Volkswagens første rigtige elbil succes - i hvert fald hvis man skal tro på de første tal
Indlægget Volkswagens nye elbil ID.3 er et hit – mere end 10.000 reservationer på under 24 timer blev først udgivet på iNPUT.
…
Volkswagen afslører detaljer om deres billige elbil ID.3
Den nye Volkswagen ID.3 får en rækkevidde på op til 550km og priserne begynder ved 30.000€
Indlægget Volkswagen afslører detaljer om deres billige elbil ID.3 blev først udgivet på iNPUT.
…
Europæiske industrivirksomheder får råderet over nye 5G-frekvenser I Tyskland dedikerer telemyndigheder 100 MHz 5G-frekvenser til industrivirksomheder senere i år. Noget lignende gør sig gældende i Sverige, mens DI ikke har oplevet dansk efterspørgsel på lokale 5G-netværk i industrien.
VW vil lave fuldstændig klimaneutral elbil
Volkswagen ID skal være den første komplet klimaneutralt producerede bil, meddeler tyskerne.
Indlægget VW vil lave fuldstændig klimaneutral elbil blev først udgivet på iNPUT.
…
Start-ups presser på for at sætte el til Tysklands biler Hvis et universitet kan bygge en billig elbil, kan de store bilgiganter ikke sige, at det er svært, mener en universitetsprofessor bag flere prototyper af prisvenlige elbiler.