Telia klar med ubegrænset adgang til C More
Eksisterende og nye kunder hos Telia kan glæde sig over, at de nu kan få ubegrænset adgang til C More - uden det koster ekstra. Telia er klar med et tilbud til nye og eksisterende kunder. Hvis de har mobil- eller bredbåndsabonnement hos Telia, så kan de nu få adgang ubegrænset og gratis til streamingtjenesten […].
Call Me klar med nyt reklameunivers
Call Me er klar med en ny reklamekampagne, der skal forsøge at styrke deres position på lavprismarkedet. Call Me har netop præsenteret deres nye reklamekampagne, hvor komikeren Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer. Lasse Madsen er kendt fra Zulu Comedy Galla, DR Ultra og Klipfiskerne på TV 2. Mottoet for kampagnen er: -”Nemt.
Ulovligt telefonsalg stoppede ikke trods bøder
Telia, Call Me og det 3-ejede Oister har to gange iinden for et år fået gigantbøder for ulovligt telefonsalg. Selvom Telia og 3 for omkring et år siden fik bøder på henholdsvis 200.000 og 225.000 kroner for telefonsalg, stoppede den ulovlige praksis ikke, skriver Jyllands-Posten. Nu er den gal igen.
Call Me kunderne er glade og tilfredse
KORT NYT: Det Telia-ejede teleselskab Call Me vinder kundepris for andet år i træk. Mobilbranchen er ofte udskældt. Dårlig service, fejl i regninger og generelt dårlige image præger teleselskaberne.
Sponsoreret undervisning er succes for teleselskab
De fleste har nok lagt mærke til ”Tal ordentligt”-kampagnen, som teleselskabet Call Me står bag. Flere skole har også brugt den i undervisningen for at få fokus på god kommunikation. De fleste danskere har formentlig set eller hørt Call Me-kampagnen ”Tal ordentligt”, der også har hittet enormt hos de danske folkeskoleelever.
Call Me er danskernes nye tele-darling
Call Me er netop kåret som Danmarks bedste teleselskab af forbrugerne. I en nylig annonceret brancheundersøgelse fortaget af Loyalty Group, viser det sig, at de mange ”tal ordenligt”-kampagner og større fokus på kunderne, har båret frugt hos Call Me. Undersøgelsen ”BrancheIndex Mobil 2015” er blevet besvaret af 2.900 danske privatkunder, hvor holdningen til deres mobilselskab er kommet under lup.