Blog: AI i Praksis – Hvilke kunder mister jeg?
I mit første indlæg her på Version2, gav jeg en opsang til beslutningstagerne her i Danmark og i de danske virksomheder og organisationer – offentlige og private, om vigtigheden i at forholde sig aktivt og pragmatisk til de fordele forretningsapplikationer af kunstig intelligens kan give os i d……
Intelligente løsninger til overvågning af webshopkunder boomer
Næsten hver anden webshop anvender cloudbaserede e-commerce og CRM-løsninger for at tracke kunderne rundt på alle platforme.…
Microsoft går lige i struben på bonkammeraten Salesforce med aggresive CRM-priser
Fortune vurderer, at månedslicencer til Salesforce CRM bliver otte gange dyrere end Microsofts kommende nye version af Dynamics 365 Enterprise.…
Browserbaserede CRM- og CMS-systemer bombarderes med it-angreb
Angreb mod webbaserede CRM- og CMS apps er mere end fordoblet på et år.…
9 faldgruber når du vil samle din CRM og e-commerce på én platform
Det er afgørende for værdien af en detailvirksomhed, at man er i stand til at tilbyde kunderne personaliseret markedsføring og digital service. Men det kræver at man kun har ét datasæt om hver kunde - og det er svært. .