Er CRM-systemet blevet en klods om benet? Mske mangler du svaret p det vigtigste spgsmlKlumme: Hvis man skal have succes med CRM, er det vigtigt at stille de rigtige sprgsml, fr man gr i gang. For eksempel hvorfor virksomheden i det hele taget vil give sig i kast med CRM.. .
Alt for mange salgsmder ender blindt: Brug CRM som de professionelleKlumme: Salgsmder bliver meget mere givende og effektive, hvis forberedelserne og afrapporteringen er i orden. Her spiller CRM-systemet en central rolle. Hvis det alts bliver brugt rigtigt..
Skyder du markedsfring ud som spredehagl?: Brug dit CRM ordentligt og lb fra konkurrenterneKlumme: Mlrettet og segmenteret markedsfring virker betydeligt bedre end at sprjte nyhedsbreve og messeinvitationer ud til hjre og venstre. Her er en samling tip til at bruge CRM og skaffe en konkurrencefordel.. .
Elendig segmentering i CRM kan koste millioner: Er du klar i spyttet eller sejler det bare?Klumme Segmentering af kunder i CRM er en overset disciplin, som mange kikser. Men det er rgerligt, for gr man det rigtigt, kan det skaffe en konkurrencefordel.. .