Danske Bank ramt af stort nedbrud: Ikke muligt at logge på netbank
Der er i øjeblikket ikke muligt for flere Danske Bank-kunder at logge på netbank eller MobilePay.
Årsagen skyldes tekniske problemer, oplyser Danske Bank på Facebook.
Banken har på nuv…
…
MobilePay ramt af stort nedbrud
MobilePay er blevet ramt af et større nedbrud, der primært rammer kunder i Københavnsområdet og på TDC’s netværk. Det har ellers gået godt for MobilePay den seneste tid, hvor Nordea har droppet Swipp og i stedet valgt at samarbejde med Danske Bank fremadrettet. Nu er Jyske Bank måske også på i den retning – men nu er MobilePay så lidt i modvind.
Danske Bank blev ramt af nedbrud igen igen
Det var tirsdag formiddag hverken muligt at bruge netbank eller MobilePay på grund af nyt nedbrud hos Danske Bank
…
Nyt nedbrud tvinger Danske Bank tilbage på reserve-system
En udskiftning af en netværkskomponent gik ikke som forventet, så Danske Banks onlinesystemer har igen i dag haft problemer.…
Mobilepay-problemer skulle være løst, siger Danske Bank
Danske Banks Mobilepay-systemer er oppe igen efter to nedbrud tidligere mandag.
…
Derfor gik MobilePay ned i weekenden
Danske Bank har fundet årsagen til, at blandt andet MobilePay gik ned i weekenden. I omkring ni timer søndag den 9. august var MobilePay samt netbank og mobilbank hos Danske Bank ude af drift.
MobilePay ramt af ni timers nedbrud
Efter ni timers omfattende teknisk nedbrud er MobilePay og mobilbank hos Danske Bank igen i luften. Søndagen blev lidt mere besværlig for de mobilbrugere, der benytter MobilePay, samt Danske Banks egne kunder på bankens mobilbank. Et teknisk nedbrud lagde MobilePay samt mobilbanken og tabletbanken i Danske Bank ned, men mellem klokken cirka 20 og 21 søndag aften, var der igen hul igennem.