Forsvaret er selv skyld i dårlig mobildækning i Oksbøl - MereMobil.dk
Soldaterne i Oksbøllejren har store problemer med mobildækningen, men det er forsvaret selv skyld i.
Hemmelighedsfuld minister: Frekvensauktion stadig udskudt på ubestemt tid
Ingen kan få at vide, hvornår teleselskaberne må byde på nye frekvenser til 5G og forbedret dækning. Nogen forklaring på udskydelsen får vi heller ikke.
Vigtig frekvensauktion er udskudt - MereMobil.dk
Auktionen der via en frekvenspulje skulle bringe lynhurtigt mobilt bredbånd ud til danskerne er udskudt. Forklaringen er ukendt.
Udskudt uden forklaring: Branche undrer sig over mobil-auktion
Kun Energistyrelsen lader til at kende årsagen til en pludselig udskydelse af en frekvensauktion, der skulle begynde i morgen.
Mystik om udsættelse af milliardauktion: »Jeg er et stort spørgsmålstegn«
Energistyrelsen udsætter auktionen over vigtige mobillicenser med tåget begrundelse. Teleselskaberne, som skal lægge pengene, har heller ikke fået oplyst årsagen.
Mystik om udsættelse af milliardauktion: »Jeg er et stort spørgsmålstegn«
Energistyrelsen udsætter auktionen over vigtige mobillicenser med tåget begrundelse. Teleselskaberne, som skal lægge pengene, har heller ikke fået oplyst årsagen.
Mystik om udsættelse af milliardauktioner: »Jeg er et stort spørgsmålstegn«
Energistyrelsen udsætter auktionen over vigtige mobillicenser med tåget begrundelse. Teleselskaberne, som skal lægge pengene, har heller ikke fået oplyst årsagen.
Trods EU-roaming regler må teleselskaber alligevel hæve prisen - MereMobil.dk
Det blev lovet, at der ikke ville komme prisstigninger grundet fri roaming i EU. Prisstigningerne er en realitet. Og Teleselskaberne vinder sågar også sager i Teleankenævnet. Det forlød, at de europæiske mobilselskaber ikke måtte lave prisstigninger i forbindelse med de nye EU-roaming regler. Men en ny dom fra Teleankenævnet fastslår, at de danske mobilselskaber selv bestemmer abonnementsvilkår. Det skriver Computerworld.dk. Dommen er blevet en realitet efter, at en kunde hos CBB har klaget over, at hans abonnement pludselig blev ændret og prisen i forbindelse med denne ændring med 20 kroner om måneden. CBB-kunden klagede derfor til Teleankenævnet. Sagen startede i maj 2017. CBB-kunden blev 8. maj 2017 varslet om en ændring i hans abonnement. Det ville blive ændret fra 12 timers tale til 15 timers tale, 12 GB data til 15 GB data hvoraf de 4 GB var i EU. Abonnementet ville så stige 20 kroner om måneden.