TV-krigen raser: Det betyder det for kunderne
De to tv-selskaber YouSee og Stofa er i åben krig med hinanden, hvilket er en klar fordel for forbrugerne. Men det er stadig langt fra at være optimalt, mener Forbrugerrådet Tænk
. .
YouSee vil lokke kunder med ny plan: ‘Desperat forsøg’
Yousee skifter kurs med nyt logo og flere nye produkter til især nye kunder. Det imponerer dog ikke tv-ekspert
. .
Kunder raser over Jysk: Falsk markedsføring
Jysks Facebook side vrimler med kunder, der brokker sig over kædens elevatorprise. De ikke får ‘Spar Momsen’ rabat på i forvejen nedsatte varer, når Jysk sætter prisen op et par dage i forvejen, siger de
. .
Aprilsnar i tech – 12 techjokes gennem tiderne
Lukkelov for netbutikker, online casting for studieværter, glaspest i optiske kabler lægger internettet ned og Hjem-Is som hotspot. Velkommen til 12 aprilsnar-jokes gennem tiderne. Det er den 1. Det er den 1.
Smartdevices er for bøvlede
Smart elektronik er for bøvlet, og ikke altid smart. Forbrugerne er ikke begejstrede for brugervenligheden. I stadigt stigende grad omgiver vi os med smartphones, smartdevices og andre gadgets, men enhederne er i forbrugernes øjne, langt fra altid så smarte som de udgiver sig for at være.