Gartner advarer: Privacy-forventning fra forbrugere koster virksomheder livet
Forbrugerne er stadigt mere bekymrede for håndteringen af persondata i virksomhederne. Nu vægter vi privacy højere end nemme løsninger. Forbrugermistillid er så magtfuld, at det kan koste en virksomhed livet, påpeger Gartner.
Gartner advarer: Privacy-forventning fra forbrugere koster virksomheder livet
Forbrugerne er stadigt mere bekymrede for håndteringen af persondata i virksomhederne. Nu vægter vi privacy højere end nemme løsninger. Forbrugermistillid er så magtfuld, at det kan koste en virksomhed livet, påpeger Gartner.
Gartner: Privacy har indtaget toppen af hvad der optager forbrugerne mest
Forbrugerne er stadigt mere bekymrede for håndteringen af persondata i virksomhederne. Nu vægter vi privacy højere end nemme løsninger. Forbrugermistillid er så magtfuld, at det kan koste en virksomhed livet, påpeger Gartner.
Alexandra Instituttet og IO Interactive vil gøre spil endnu mere realistiske med ML
Alexandra Instituttet og IO Interactive samarbejder om at gøre animationer i spil endnu mere realistiske ved hjælp af kunstig intelligens.
Gratis værktøjer skal spotte algoritmernes fordomme
En åben værktøjskasse med ni algoritmer skal begrænse bias og diskrimination i machine learning-modeller.