Sådan bliver et mobilspil en succes
En ny rapport viser, hvad der gør vi klikker på en reklame og hvordan spiludviklere nemmest får succes med et mobilspil. Mobiltelefonen er i stigende grad også blevet en ”spilkonsol”, hvilket giver en gode indtægtsmuligheder for spiludviklere og annoncerer. Unity, som har danske rødder, er klar med en ny rapport, som viser, hvad der får […].
Her er den første PlayStation 5-reklamefilm
Den første reklamefilm for PlayStation 5 fokuserer på 3D-lyd og haptisk feedback, men der er stadig ingen pris på konsollen.
Indlægget Her er den første PlayStation 5-reklamefilm blev først udgivet på iNPUT.
…
iOS 14 funktion kan koste Facebook penge
En af de nye privacy-funktioner i iOS 14 er muligheden for at slå tracking mellem forskellige apps fra. Ved Facebooks seneste earnings call gjorde de opmærksom på, at den nye mulighed kan få økonomiske konsekvenser for Facebook. Mobilspil får dårligere reklamemuligheder på Facebook med iOS 14 En artikel i The Information går mere detaljeret ind […]
Read More…
.