3 hentede 6.000 nye kunder i 4. kvartal 2020
Teleselskabet 3 og søsterselskabet Oister vækstede totalt med 6.000 nye kunder i fjerde kvartal 2020. Samlet for hele 2020 gav det en kundetilvækst på 40.000 og dermed var 3’s kundebase ved udgangen af året 1.463.000. 3 har flere gange meldt ud, at de har som mål at runde 1,5 millioner kunder.
De første 5G-master er tændt hos 3
Stikket er sat i til 5G for de første 425.000 kunder hos 3 og Oister, men landsdækkende dækning har fortsat lange udsigter. Som jeg tidligere skrev, så har fuld 5G-dækning hos 3 lange udsigter. Det er først i sommeren 2022, at 3 forventer at dække Danmark landsdækkende med 5G.
Stadig flere kunder vælger 3 og Oister
Oister og 3 er populære valg hos mobilkunderne i Danmark. Selskaberne oplever endnu engang en vækst i antallet af nye abonnenter. Kundeantallet for tredje kvartal 2020 er nu offentliggjort af 3 og dennes lavprisselskab Oister.
Ulovligt telefonsalg stoppede ikke trods bøder
Telia, Call Me og det 3-ejede Oister har to gange iinden for et år fået gigantbøder for ulovligt telefonsalg. Selvom Telia og 3 for omkring et år siden fik bøder på henholdsvis 200.000 og 225.000 kroner for telefonsalg, stoppede den ulovlige praksis ikke, skriver Jyllands-Posten. Nu er den gal igen.
Kunder hos Oister og Zenji er ikke hacket
KORT NYT: Kunder hos Oister eller Zenji er ikke berørt at det hack teleselskabet 3 har været udsat for. Teleselskabet 3 er netop kommet i vælten efter nyheden om, at de har været udsat for afpresning fra kriminelle, som er i besiddelse af kundeoplysninger på omkring 3.600 kundenumre. Er du kunde hos et af selskabets lavprisselskaber, Oister og Zenji, kan du ånde lettet op.
Oister ændrer gebyrer og priser
Lavprisfesten er slut – lavprisselskabet Oister hæver priserne på udlandstelefoni og indfører nyt gebyr. Oister, som er teleselskabet 3’s lavprisselskab, har netop varslet en række ændringer i produkterne. Der er både tale om ændringer af betalingsstrukturen, prisændringer samt indførslen af et nyt gebyr.