Erhvervsstyrelsen henter kæmpe gevinster efter års arbejde med machine learning: “Vi kan idriftsætte machine learning-modeller på få minutter stort set automatisk. Før tog det måske 10 måneder”
Til Gartners kæmpe konference i Barcelona blev Erhvervsstyrelsen hædret for sit arbejde med machine learning. Styrelsen har i dag 30 modeller kørende og kan spinde dem op enormt hurtigt oven på en ifølge styrelsen unik platform. “Mig bekendt, er der ingen andre, der har opbygget sådan en platform.” lyder det fra vicedirektør Stine Hegelund Bertelsen.
Samsungs nye Galaxy Watch-modeller kommer senere på sommeren - recordere.dk
Smarturet kommer med Samsungs eget One UI ovenpå platformen, firmaet har lavet med Google. Mobile World Congress er skudt i gang i Barcelona, men en hel del firmaer holder sig stadig til virtuelle præsentationer. Det inkluderer Samsung, der havde lovet os et kig på fremtiden for deres smarture og andre teknologier. Da invitationerne til præsentationen […]
Samsung afslører sine smarturs-planer på mandag - recordere.dk
Sammensmeltningen af Wear OS og Tizen er i fokus, når fremtiden for Samsungs Galaxy Watch-ure præsenteres. For andet år i træk har COVID-pandemien skabt problemer for den årlige Mobile World Congress (MWC)-messe. I år slap arrangørerne i det mindste for helt at aflyse, sådan som det skete sidste år. Men messen er blevet rykket fra […]
Open source webshop-udviklere: Avanceret community – men privacy glimrer ved fravær
eCommerce-udviklere og -ledere er optaget af kreditkortsvindel, personalisering af websites og omnichannel-strategier. Til gengæld er der ikke meget fokus på den privacy-udfordring, som stadig mere dataindsamling og tracking medfører.
Nu kommer post-app-æraen: Du skal tænke mobile løsninger på en helt ny måde
Gartner Symposium, Barcelona: Løsninger til de mobile platforme bevæger sig nu ind i en ny æra. Gartner kalder det post-app-æraen.
Du skal træffe et afgørende valg: Vil du underlægge dig de store it-giganter eller bekrige dem?
Gartner Symposium, Barcelona: Som virksomhed bør man beslutte sig for, om man skal samarbejde med Amazon og Google og anvende deres platforme, eller om man i stedet skal vælge at gå egne veje, når man skal sælge og markedsføre produkter. Det siger Gartners globale research-chef, danskfødte Peter Søndergaard, i dette interview.