Plenti udvider med flere magasiner
KORT NYT: Hvis du er kunde på Plentis store abonnement, har du nu adgang til blandt andet Bil Magasinet og Illustreret Videnskab. Kunderne på det store indholdsabonnement hos Plenti har fået adgang til flere magasiner. Et samarbejde med Bonnier Publications åbner for applikationen WYPE.
Plenti har fået flyvende start og kapret 20.000 kunder
Mobilselskabet Plenti har på omkring fem måneder kapret 20.000 kunder, men der er stadigvæk lang vej til deres eget mål. Plenti har på omkring fem måneder fået kapret 20.000 mobilkunder, men trods den flyvende start så er der fortsat langt til selskabets officielle mål. – “Med 20.000 kunder i butikken lige efter en sommerferie er vi meget tilfredse, og vi regner fortsat med at nå vores mål om 100.000 abonnenter inden for de første par år,” udtaler Peter Mægbæk, medstifter og direktør i Plenti.
Plenti lancerer et rent lavpris-mobilabonnement
Fri data på mobilen, 50 GB til deling og alt andet frit. Det er Plenti nyeste våben i priskrigen. Da Plenti introducerede sig på markedet i marts 2016 skete det med et ”alt inkluderet”-abonnement.
Plenti hæver grænsen for datadeling til 20 GB
Lidt mere er inkluderet hos Plenti der nu firedobler forbrugsgrænsen på datadeling. Da mobilselskabet Plenti blev lanceret i midten af marts skete det under parolen ”Alt er inkluderet”, men som vi på MereMobil.dk kunne afsløre er ”alt” ikke ”alt” i mobilbranchen. – Alt er (ikke) inkluderet hos Plenti I betingelserne beskriver Plenti en begrænsning omkring datadeling.
Det bliver atter dyrere at bruge mobilen
Mobilen bruges hyppigere og hyppigere, men efter en periode med faldende priser, så bliver det nu dyrere at bruge telefonen. Der har det sidste årti været faldende mobilpriser på det danske marked, men nu er priserne atter på vej op, det viser Politikens pristjek. Danmark har ellers været kendt, som markedet hvor brugerne fik mobiltrafikken foræret, selvom mobilnetværkene er blevet hurtigere og der er kommet flere nye tjenester til.
Alt er (ikke) inkluderet hos Plenti
Plenti tilbyder en ”all inclusive”-løsning, men ikke alt er inkluderet viser det sig, når betingelserne nærlæses. Plenti, Danmarks nye mobilselskab, slår sig op på budskabet ”ét abonnement – alt inkluderet”, men desværre viser telebranchen igen sig fra den lidt for kreative side, når det kommer til budskaberne i markedsføringen. Læser man det med småt i aftalen kunderne indgår med Plenti afsløres en anden virkelighed, end det hovedbudskabet fremfører.
Plenti – ét selskab, ét abonnement
Plenti har ét abonnement hvor alt, inklusive nogle indholdstjenester, er inkluderet. Målet er 100.000 kunder på to år, men ikke et hurtigt salg af selskabet. Mens der ellers lige var lidt ro på telemarkedet, har et nyt mobilselskab slået dørene op for kunderne.