3 integrerer Microsoft Teams i sine erhvervsabonnementer
Coronakrisen har gjort det tydeligt for enhver, at det man kalder for “unified communications-løsninger” ikke er til at komme udenom. For eksempel Zoom eller Microsoft Teams. Unified communications-løsninger fungerer som én kommunikationsplatform.
3 indgår samarbejde med Barry om klimavenlig strøm
Teleselskabet 3 har indgået et samarbejde med Barry, en dansk el-leverandør, som har som fokusområde at give brugerne bedre overblik over deres strømforbrug. 3 og Barry i samarbejde om billig el – gratis abonnement i 7 måneder Med et abonnement på Barry får man strøm til indkøbspris og modtager besked, når strømmen er billigst og […]
Read More…
. .
3 fjerner gebyr på eSIM – også på telefoner ikke købt hos 3
Fra i dag fjerner 3 gebyret på skift til og af eSIM. Tidligere har der været gebyr på 100 kroner for eSIM. Der har dog været visse undtagelser, for eksempel hvis kunden forlængede sin aftale ved at købe en ny mobil, havde slettet sit eSIM ved en fejl, haft mobilen til reparation eller lignende.
Gebyrer på eSIM forsvinder hos 3
KORT NYT: Nu har teleselskabet 3 fjernet et gebyr på 100 kroner fra eSIM. Hidtil har teleselskabet 3 krævet 100 kroner i gebyr, når kunderne ønskede eSIM i forbindelse med købet af en ny smartphone. Hvis en kunde slettede sit eSIM, blev der også opkrævet 100 kroner i gebyr for genetableringen af et eSIM på […].
3 fjerner gebyret på eSIM - recordere.dk
Nu er det gratis at skifte fra almindelig SIM til eSIM hos teleselskabet 3.
Teleselskaberne oplever voldsom interesse efter iPhone SE
Helt som ventet er der stor efterspørgsel efter den nye forholdsvis billige iPhone SE hos de danske teleselskaber. Den er over 2.000 kroner billigere end for eksempel iPhone 11 og har alligevel fornuftige funktioner. 74 procent flere forudbestillinger på iPhone SE Teleselskabet 3 fortæller blandt andet, at det går voldsomt godt for den nye iPhone […]
Read More…
.
iPhone SE ligner atter en kæmpesucces
Det har den seneste uge været muligt at forudbestille iPhone SE. Trods coronakrisen kommer godt fra start, lyder det fra danske forhandlere. Mobilmarkedet har også mærket coronakrisen, hvilket har betydet mindre salg på verdensplan i forhold til sidste år.
3’s kundebase voksede med 21.000 i 1. kvartal 2020
Antallet af kunder hos teleselskabet 3 og datterselskabet Oister steg med 21.000 i første kvartal af 2020 – coronakrisen satte dog allerede sine spor i selskabets resultat for første kvartal. 3 tæt på målet på 1,5 millioner kunder 3’s samlede kundebase er nu på 1.444.000 kunder – målet er at runde 1,5 millioner kunder. I […]
Read More…
. .
Kunderne vælter ind hos Telia og Teleselskabet 3: “Kunderne har mere end nogensinde brug for os og vores produkter”
Kunderne væltede ind hos Telia og 3 i løbet af årets første kvartal. Det sker midt i en tid med flere lukkede butikker og corona-usikkerhed.
Det er nu du skal tjekke dit mobilabonnement
PRISTJEK: 99 kroner! Mere behøver du ikke give for mobiltelefoni. Tjek selv om dit mobilabonnement kan gøres billigere. Hvis du går hjemme på enten påskeferie eller er hjemsendt på grund af coronakrisen, så er der ingen undskyldninger.
Coronavirus: Sådan bruger Udenrigsministeriet teleselskaberne til at hente danskere hjem fra udlandet
Teleselskaber kan se, hvilket land deres kunder befinder sig i, og den information er under corona-krisen blevet brugt til at sende sms’er til danskere udlandet på vegne af myndighederne. Det er inden for rammerne af GDPR, vurderer dansk ekspert.
Nokia sadler om: Valg af chip koster dyrt i 5G-kapløb
Nokia erstatter dyre FPGA-chips med et ARM-baseret system-on-chip i sit 5G-netværksudstyr. Samtidig skiftes der ud på topposten.