DSB skal bruge mobildata fra 3’s mobilkunder til at få indblik i rejsemønstre
DSB kan fremover benytte teleselskabet 3 kunders mobildata til at få bedre indblik i danskerne rejsevaner. Ved hjælp af denne data vil DSB kunne optimere tidsplaner og ruter, reducere overbelastning og i højere grad tilpasse sig begivenheder og tendenser fremover, lyder det fra Jesper Larsen Wagner, der er direktør for Business Development & Operation hos […]
Read More…
. .
3 fik 8.000 flere kunder i Q1 2021 – omsætningen er dog faldende
Teleselskabet 3 og søsterselskabet Oister kom ud af årets første kvartal 2021 med 8.000 nye kunder. Dermed kommer selskabet lidt tættere på målsætningen, der lyder på 1,5 millioner kunder. De har nemlig rundet 1.471.000 kunder.
3 hentede 6.000 nye kunder i 4. kvartal 2020
Teleselskabet 3 og søsterselskabet Oister vækstede totalt med 6.000 nye kunder i fjerde kvartal 2020. Samlet for hele 2020 gav det en kundetilvækst på 40.000 og dermed var 3’s kundebase ved udgangen af året 1.463.000. 3 har flere gange meldt ud, at de har som mål at runde 1,5 millioner kunder.
3 vil gør master til selvstændig forretning
Teleselskabet 3 ryster posen lidt og reorganiserer sin virksomhedsstruktur, således at ejerskab og håndtering af 3’s master bliver rykket over i det nye søsterselskab HI3G Networks. Det sker for at gøre etablering og servicering af master til et selvstændigt forretningsområde. 3 opdeler virksomheden: Skal tjene penge på master og infrastruktur Det betyder konkret, at HI3G Networks […]
Read More…
.
3 giver dobbelt op på data de næste fire måneder
Privatkunder hos teleselskabet 3 med et Fri Tale-abonnement får fordoblet mængden af data i deres abonnement i fire måneder fra den 16. maj. Det er der en særlig årsag til.
3 fjerner gebyr på eSIM – også på telefoner ikke købt hos 3
Fra i dag fjerner 3 gebyret på skift til og af eSIM. Tidligere har der været gebyr på 100 kroner for eSIM. Der har dog været visse undtagelser, for eksempel hvis kunden forlængede sin aftale ved at købe en ny mobil, havde slettet sit eSIM ved en fejl, haft mobilen til reparation eller lignende.
3’s kundebase voksede med 21.000 i 1. kvartal 2020
Antallet af kunder hos teleselskabet 3 og datterselskabet Oister steg med 21.000 i første kvartal af 2020 – coronakrisen satte dog allerede sine spor i selskabets resultat for første kvartal. 3 tæt på målet på 1,5 millioner kunder 3’s samlede kundebase er nu på 1.444.000 kunder – målet er at runde 1,5 millioner kunder. I […]
Read More…
. .