Blog: Død over Fejl 40 – al magt til brugeren! Vi skal fokusere på og sætte os ind i de reelle workflows, som vores brugere gør brug af i dag. Og så UNDERSTØTTE disse med it-processer. IKKE omvendt.
Konsulent: Danske forsikringsselskaber tager ikke truslen om cyberangreb alvorligt De danske forsikringsselskaber er ikke lige sÃ¥ fremme i skoene som deres udenlandske kolleger, nÃ¥r det kommer til at tage trusler om cyberangreb pÃ¥ virksomhedernes store mængder af kundernes persondata alvorligt, lyder det fra konsulentvirksomheden PwC.…
Ny softwarevirksomhed? Lean startup-metoden er vejen til succes Klumme: For en nystartet softwarevirksomhed er det helt afgørende kun at bruge tid på det, der giver værdi. Det er nemt sagt, men lean startup-metoden lærer dig, hvor vigtigt det er at fejle - og at gøre det hurtigt.. .
Offentlige og private Atea-kunder er pÃ¥ jagt efter nye leverandører Ateas konkurrenter mærker i disse dage en stigende interesse fra it-leverandørens nuværende kunder, som forbereder sig pÃ¥ at være nødt til at droppe Atea, hvis firmaet dømmes i den igangværende bestikkelsessag.…
Ødelagt mobil? Få en anden med det samme
Knust skærm eller andre fejl, der kræver service, er irriterende. Nu kan du få en anden mobil af samme mærke og model, inden du afleverer til reparation
. .
Hvordan kan det blive ved? Få nu stoppet de offentlige it-skandaler Computerworld mener: Vi står overfor endnu en kæmpe it-skandale i det offentlige, som kommer til at koste milliarder af tabte (skatte)-kroner. Og fejlen er den samme som altid. Hvorfor bliver det ved med at gå galt?.
Offentlig database vildleder om internethastigheder Gennem stikprøver har Version2 fundet adskillige fejl i den offentlige database www.tjekditnet.dk, der i alle tilfældene lover betydeligt hurtigere internet end reelt muligt. For dårligt at en myndighed vildleder, siger ekspert.. .