Julefrokost-syndromet er den sikre vej til fiasko i dit CRM-projekt
Klumme: Det er nemt at foræde sig. Det gælder også, når man skal implementere CRM. Små franske portioner er meget bedre..
Intelligente løsninger til overvågning af webshopkunder boomer
Næsten hver anden webshop anvender cloudbaserede e-commerce og CRM-løsninger for at tracke kunderne rundt pÃ¥ alle platforme.…
Blog: AI i Praksis – Hvilke kunder mister jeg?
I mit første indlæg her pÃ¥ Version2, gav jeg en opsang til beslutningstagerne her i Danmark og i de danske virksomheder og organisationer – offentlige og private, om vigtigheden i at forholde sig aktivt og pragmatisk til de fordele forretningsapplikationer af kunstig intelligens kan give os i d……
Succes eller fiasko? Her er sandhedens øjeblik for dit CRM-system
Klumme: I alle organisationer bliver det på få øjeblikke afgjort, om CRM-systemet er godt eller skidt. Her har du nogle gode råd til at sikre, at dit CRM-projekt kommer godt i mål.. .
Blog: Arkitekternes typiske fejl nÃ¥r de møder “anything-as-a-service”
EfterhÃ¥nden er næsten alt, en forretning har brug for, tilgængeligt som services. Lige fra klassisk it-drift og infrastruktur over online reklame, CRM, salgsstyring og lønudbetaling til økonomi- og produktionssystemer. Fra simpel delt lagerplads á la Dropbox til hele forretningsomrÃ¥der i form af….
CRM-flop er altid it-sælgerens skyld: Her er fem veje til at vende fiasko til succes
Klumme: Der er fem grunde til, at CRM meget ofte bliver et flop. Og fem veje til at vende fiasko til succes.. .
Microsoft går lige i struben på bonkammeraten Salesforce med aggresive CRM-priser
Fortune vurderer, at mÃ¥nedslicencer til Salesforce CRM bliver otte gange dyrere end Microsofts kommende nye version af Dynamics 365 Enterprise.…
Google Docs-konkurrent og kunstig intelligens til alle: Her er årets Salesforce-nyheder
Salesforces giga-konference åbner med en række nyheder til selskabets populære CRM-platform.…
Årets vigtigste tema hos topcheferne: It er altså ikke en udgift - det er en tvingende nødvendig investering
Alt for mange virksomheder og ledende direktionsmedlemmer nedtoner værdien af it og CRM, fordi de er oplært og påvirket gennem årtier til at se områderne som udgifter og ikke vitale investeringer. Men tiderne er skiftet. Nu sætter teknologien dagsordenen, og den venter ikke på nogen..
Gmail åbner for officielle Add-on partnerskaber
Tredjepartsudviklere kan fremover integrere regnskabssystemer, revisionssoftware og andet i G Suite, ligesom det er muligt i Microsoft Office 365.…
Browserbaserede CRM- og CMS-systemer bombarderes med it-angreb
Angreb mod webbaserede CRM- og CMS apps er mere end fordoblet pÃ¥ et Ã¥r.…
9 faldgruber når du vil samle din CRM og e-commerce på én platform
Det er afgørende for værdien af en detailvirksomhed, at man er i stand til at tilbyde kunderne personaliseret markedsføring og digital service. Men det kræver at man kun har ét datasæt om hver kunde - og det er svært. .
Version2 og Ingeniøren tilbyder 3 it-faglige webinarer i juni
Advertorial. Ingeniøren tilbyder webinarer om Dark Storage, Flash-baserede datacentre og det nyeste indenfor intelligent kundeservice og CRM systemer. Tilmelding i artiklen.
.
Glem de gammeldags CRM-løsninger: Cloud-løsningerne buldrer frem
Cloud-delen af CRM-markedet bare vokser og vokser, mens det går tilbage med de gammeldags on premise-løsninger. Særligt ét selskab nyder godt af cloud-væksten.. .
TDC migrerer en million kunder til 25 år gammel platform
TDC og YouSee-kunder skal ikke længere håndteres af to forskellige CRM-systemer efter migrations-manøvre i millionklassen.
. .