ReklameBingo er nyt initiativ fra TV 2 til mobilen - MereMobil.dk
Et nyt initiativ fra TV 2 skal øge danskernes opmærksomhed på reklameblokken, samt skabe en digital brugerinddragelse og gøre annoncørerne klogere på seernes reklameforbrug. TV 2 har lanceret et nyt digitalt initiativ til mobiltelefonen, som hedder ReklameBingo. Ved første øjekast ser det ud til, at det blot handler om at spille og vinde præmier. Men det er faktisk meget mere end blot et spil. ReklameBingo er bygget op på det velkendte bingo-format med en bingoplade. Men bingopladen indeholder ikke tal, som man kender det fra en normal bingoplade, men derimod logoer fra de der annoncerer på TV 2. Meningen med ReklameBingo er nemlig, at seerne så skal vende de logoer, som får vist deres reklame i reklameblokkene på TV 2. – TV 2 Play voksede i 2016 – nu 300.000 kunder – ”Der er et meget klart formål med lanceringen af ReklameBingo. Vi ønsker at øge opmærksomheden omkring annoncørernes reklamer …