Købstædernes Forsikring hjemtager udvikling af kernesystem fra NNIT: Se hvorfor her Interview: Købstædernes Forsikring insourcer udviklingen af kernesystem fra NNIT. Det har gjort forsikringsselskabet bedre i stand til at prioritere og få mere udvikling i gennem. “Ambitionen er, at vi i løbet af 30 dage skal kunne gå fra idé til produktion på helt nye produkter,” siger COO Morten Schultz Fruergaard.
Overblik: Katastrofe-døgnet, der ændrede alt for NNIT Overblik: NNIT har aldrig været gennem et mere frygteligt døgn end det, som netop er overstået. Et i forvejen presset halvårsresultat blev suppleret af flere dystre meldinger, der kommer til at få store konsekvenser for selskabet og dets medarbejdere. Få overblikket her.
Her er den benhårde lære af NNIT’s krise: Derfor er det gået galt for selskabet ComputerViews: NNIT har været alt for længe om at tage bestik af udviklingen i markedet. Det betyder, at selskabet er kastet ud i en omfattende krise. Nu står selskabet over for en række afgørende beslutninger. Fremover skal udvises rettidig omhu.
Per Kogut: Så meget kommer tabte ordrer til at koste NNIT Interview: NNIT har meldt ud, at selskabet står til at tabe flere, store aftaler med selskabets kunder. Konsulenthuset mistede storkunden Pandora tilbage i juli, og nu er en kontrakt med DSB og Novo Nordisk også ved at ryge i vasken. Se hvor meget selskabet mistede aftaler vil koste NNIT.