“Vi lånte penge til dem, der har leveret bycyklerne til København, men de betalte dem aldrig tilbage, så det er Saxo Banks gave til københavnerne og den grønne omstilling”
Vi lånte penge til dem, der har leveret bycyklerne til København, men de betalte dem aldrig tilbage, så det er Saxo Banks gave til københavnerne og den grønne omstilling.
Hovedparten af Københavns bycykler ødelægges af hærværk
Drengestreger: Næsten to tredjedele af de kommunale bycykler i Københavns Kommune og på Frederiksberg er på værksted.
Odense skrotter gratis bycykler: Næsten ingen gad køre på dem
100 bycykler kørte i gennemsnit tilsammen syv ture om dagen i sommermånederne. Folk vil hellere køre elløbehjul.
Leder: Hurra for elløbehjulene – de gør det sjovt at køre grønt
Et kor af kritikere udgød hen over påsken deres forargelse over de elektriske løbehjul, der så småt er ved at indtage cykelstier og gader i først og fremmest det indre København, ligesom det…
Forhadte løbehjul kan få ny chance: Kommune vil sløjfe parkeringspladser
Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning foreslår at nedlægge op til 30 parkeringspladser i indre by for at skabe plads til udlejningsløbehjul og -cykler.
Aarhus har fået nye bycykler: Selskab har store forventninger til 2019
Udlejningscyklerne fra Donkey Republic mangler stadig en tilladelse i København, men i Aarhus testes de som byens nye bycykler. Og selskabet er trods dalende brugertal tilfreds med den start, cyklerne har fået i det østjyske.