CBB Mobil vinder pris for bedste kundeservice
Mobilselskabet CBB Mobil har vundet prisen for ”Danmarks bedste kundeservice”, selvom mange af Bibob-kunderne rasede ved sammenlægningen tidligere på året. Mobilselskabet CBB Mobil har netop vundet to priser ved prisuddelingen Kundeservice Award 2016, hvor analysefirmaet Wilke har foretaget stilprøver på kundeservicen hos virksomheder i detailhandlen i Danmark. CBB Mobil scorede højest i kategorien ”bedste digitale kundeservice”, samt fik også en høj placering på ”telefonisk kundeservice”, det sammen med Wilke’s vurdering af de deltagende virksomheder for deres modenhed og evne til at levere gode kundeoplevelser betød altså, at CBB Mobil blev den samlede vinder af ”Danmarks bedste kundeservice”.
Bibob-kunder raser over sammenlægning
Telenor har oplyst, at CBB og Bibob bliver lagt sammen. Det har fået særligt Bibob-kunder til at rase mod sammenlægningen på blandt andet Facebook. Siden Telenor i går (14/1 2016) oplyste, at Bibob og CBB Mobil lægges sammen som ét brand fra den 22. Siden Telenor i går (14/1 2016) oplyste, at Bibob og CBB Mobil lægges sammen som ét brand fra den 22.