Efter endnu et kæmpe Nets-nedbrud: Resiliens er noget vi har i Danmark - så længe alting virker
Vi dumpede generalprøven på et kæmpe cyberangreb sidste sommer. Under dagens nedbrud burde DSB lade os køre gratis og parkeringshusene slå bommene op. Men spørgsmålet er om vi er blevet kloge nok til det?
Nets: Vi har en løsning på nedbruddet – »vi kigger på det« | Version2
»Netværksproblem« er tilsyneladende årsagen bag udfald, der berører hele Danmark. Men beredskabsløsningen med kort og wallets fungerer, siger Salling Group.
Stadig ingen tidshorisont for løsning på Nets-nedbrud – men du kan købe ind med dit kort | Ingeniøren
»Netværksproblem« er tilsyneladende årsagen bag udfald, der berører hele Danmark. Men beredskabsløsningen med kort og wallets fungerer, siger Salling Group.
»Afvist«. »Afvist«: Stadig ingen tidshorisont for løsning på Nets-nedbrud | Ingeniøren
»Netværksproblem« er tilsyneladende årsagen bag udfald, der berører hele Danmark.
Stadig ingen tidshorisont for løsning på Nets-nedbrud | Version2
»Netværksproblem« er tilsyneladende årsagen bag udfald, der berører hele Danmark.
Nets ramt af kæmpe-nedbrud: Kortbetalinger afvises over hele landet
Problemer hos Nets fører lige nu til afviste kortbetalinger over hele landet. Nets oplyser, at årsagen til nedbruddet er fundet, men kan ikke give nogen tidshorisont for, hvornår problemerne er løst.
Teleselskabet 3 er tilbage i normal drift efter nedbrud
En fejl på 3’s netværk har betydet, at flere kunder har haft problemer med at foretage opkald og bruge data.
Mobilselskaberne 3, Oister og Flexii ramt af nedbrud
Teleselskaberne 3, Oister og Flexii er tirsdag ramt af nedbrud, der betyder problemer med at foretage opkald og bruge data.
Stort nedbrud hos 3 og Oister
Mobilkunder hos 3 og Oister har tirsdag haft store problemer med både opkald og mobildata. Fejlen er nu løst, men nedbruddet viser, hvor sårbare vi er, når mobilnettet pludselig forsvinder.
Stort it-nedbrud hos 3 lammer mobilnetværket: Flere teleselskaber ramt
Knap to millioner danskere kan tirsdag morgen opleve, at de hverken kan ringe eller bruge mobildata. Teleselskabet 3 oplyser, problemet først forventes løst midt på dagen.
Flere teleselskaber er tirsdag ramt af nedbrud
Også Oister er nede og man forventer først en normaliseret drift sidst på eftermiddagen.
Teleselskabet 3 ramt af stort netværksnedbrud
Hvis din mobil driller her til morgen, er du ikke alene. Teleselskabet 3 er nemlig ramt af et omfattende netværksnedbrud, der skaber store problemer for kunderne. Se også: Nyheder om teleselskaber og netværk Problemer med både data og tale Ifølge selskabets egen driftsstatus er der i øjeblikket nedsat fremkommelighed på netværket. Det betyder i praksis, [...]Læs mere...
Teleselskabet 3 er tirsdag ramt af nedbrud
Også Oister er nede og man forventer først en normaliseret drift sidst på eftermiddagen.
3 ramt af nedbrud
Der opleves i øjeblikket ”nedsat fremkommelighed på netværket i forhold til data- og taleopkald.” (Opdateres)
Hospital i nødberedskab på grund af telefoner: »Opdateringer er nødvendige« | Version2
Andet jyske hospital er ramt af telefonnedbrud. Det forventes at stå på indtil næste uge.