Kritik: Offentlige it-projekter er elendige til at inddrage brugernes erfaringer og viden Alt for mange brugere involveres ikke i de store offentlige it-projekter. Derfor kører så mange projekter af sporet, mener næstformand i HK Stat.. .
Professor, læge og CIO om amerikansk klikhelvede: 40 pct. af lægerne har lyst til at sige opSundheds-it skal tage ved lære af Amazon, påpeger Harvard-professoren John Halamka. . .
ITU-forsker om offentlig it: Stik imod hensigten bliver borgerne ved med at ringe – men det kan ændresDet er bøvl og problemer i de kommunale selvbetjeningsløsninger, der får borgerne til - stik imod hensigten - at ringe for at få hjælp, lyder det fra forsker på ITU.…
It-projektleder: »Borgerne tror, de SKAL svare, når rød svarknap i e-Boks dukker op«Indkaldelse af bil til syn i e-Boks har ikke svarknapper. Kommunale henvendelser har nogle gange - også selv om det ikke er meningen, at man skal svare. Det har forvirret borgerne, siger projektleder i Favrskov..