Nye farver til PS5 kommer ikke til salg i Danmark - recordere.dk
Sony er på vej med farveskifte til PlayStation 5. Rammer dog ikke de danske butikshylder.
Ekspert: Derfor kan Google Pixel 6 komme til Danmark
Vil Google sælge Pixel 6 og 6 Pro i Danmark? det spørgsmål stiller mange mobilentusiaster nok sig selv for tiden. Googles telefonsalg og -omsætning udgør en dråbe i havet for selskabets samlede omsætning. Det skyldes især, at de kun sælger sine Pixel-telefoner i Tyskland, Australien, Canada, Frankrig, Irland, Japan, Taiwan, England og USA.
Dårlige arbejdsforhold fik iPhone-fabriksarbejdere til at smadre bygning - recordere.dk
Apple truer med at droppe Wistron, hvis de ikke får styr på medarbejder-situationen på deres indiske fabrik. Man kan lære noget om international kultur ved at studere Apple. Ikke bare i forhold til, hvad firmaet har bidraget med, når det gælder design og innovation. Ikke bare i forhold til, hvad det betyder, at firmaet spreder […]
Stor bank til ansatte: Brug ikke Zoom og Hangouts
Flere virksomheder sætter regler op for, hvilke tjenester ansatte må bruge, når de er på arbejde. Senest har den britiske storbank Standard Chartered fortalt ansatte, at de ikke skal bruge Zoom eller Hangouts.
Patentmyndigheder: Nej, AI kan ikke registreres som opfinder
Hverken de britiske eller de europæiske patentmyndigheder vil anerkende en kunstig intelligens som opfinder, selv om der ikke er tvivl om, at programmet selv har opfundet to nye produkter.
3G-nettet på vej i graven – maskinerne holder 2G i live
Mens industriens maskiner holder liv i det oprindelige 2G-net, så planlægger danske teleselskaber at udfase 3G-nettet for at frigive kapacitet til 4G-nettet på de travle frekvensbånd.
Alt du skal vide om Google Pixel 3 og Pixel 3 XL - MereMobil.dk
Google har lanceret Pixel 3 og Pixel 3 XL. Her er alt du skal vide om Googles egne top-smartphones.
Færre og færre virksomheder producerer flere og flere køretøjer
På vegne af konkurrerende firmaer står én fabrikant i dag for hovedparten af al elektronik. Snart anvender Apple, Uber og Google de gamle bilproducenter til ligeledes at stå for produktionen for fremtidens biler, spår forskere.