Nu kan Logitech styre ny YouSee boks
Logitech har tilføjet understøttelse for fjernbetjening af den nye YouSee boks.…
TDC migrerer en million kunder til 25 år gammel platform
TDC og YouSee-kunder skal ikke længere håndteres af to forskellige CRM-systemer efter migrations-manøvre i millionklassen.
. .
Opturen er slut for Telia
4.000 mobilkunder har forladt Danmarks tredjestørste teleselskab, som også har det laveste driftsresultat i mere end tre år.…
Telia: Vi er straks tilbage
Den første tilbagegang i kundetallet i mere end tre år skyldes tab af to virksomheder, men Telia-direktør lover, at det derefter igen går fremad i takt med, at mobilkunderne vælger dyrere abonnementer.…
CBB-grundlægger satser flere millioner på Lumigon
Michael Moesgaard, stifter af mobilselskabet CBB Mobil, satser nu flere af hans millioner på den danske smartphone Lumigon og håber på international succes. Den danske mobilproducent Lumigon har fortsat tårnhøje ambitioner og investor Michael Moesgaard, der er en blandt flere, håber selskabets smartphones kan få international succes. Michael Moesgaard har købt flere aktier i Lumigon, så han nu er den næststørste investor.
Sdan arbejder teleselskabet 3 med kundedata: “Som teleselskab ved vi rigtigt meget om vores kunder”
Teleselskabet 3 forsger at bringe gennemsigtigheden tilbage i en branche, der har vret hrdt plaget af lav trovrdighed.…
Vrede tv-kunder: Vores digitale boks fra YouSee virker ikke
Kunder kan ikke aktivere deres nye digitale tv-bokse fra YouSee - problemet er, at boksene ikke bliver registeret ordentligt i kabel-tv-firmaets IT-systemer
…
Telia-topchef: Nogen skal købe op i Danmark
Det holder ikke med den udmarvende konkurrence på det danske telemarked, siger Telias svenske topchef, som kalder opkøb eller fusioner nødvendig.…
Lige lanceret: Men der er allerede problemer med YouSees nye TV-boks
YouSees nye TV-boks kom p gaden for f dage siden. Men boksen fungerer mange steder slet ikke. rsagen skal findes hos YouSee..
CBB Mobil vinder pris for bedste kundeservice
Mobilselskabet CBB Mobil har vundet prisen for ”Danmarks bedste kundeservice”, selvom mange af Bibob-kunderne rasede ved sammenlægningen tidligere på året. Mobilselskabet CBB Mobil har netop vundet to priser ved prisuddelingen Kundeservice Award 2016, hvor analysefirmaet Wilke har foretaget stilprøver på kundeservicen hos virksomheder i detailhandlen i Danmark. CBB Mobil scorede højest i kategorien ”bedste digitale kundeservice”, samt fik også en høj placering på ”telefonisk kundeservice”, det sammen med Wilke’s vurdering af de deltagende virksomheder for deres modenhed og evne til at levere gode kundeoplevelser betød altså, at CBB Mobil blev den samlede vinder af ”Danmarks bedste kundeservice”.
SAS-direktør ville stoppe Telias køb i Spotify
Tidligere SAS-topchef Mats Jansson har forladt telegigantens bestyrelse efter utilfredshed med opkøbet i musikstreamingtjenesten.…
Telia giver fri surf på sociale medier
Ny offensiv i Sverige betyder, at brug af sociale medier ikke går fra ens mobildatapakke.…
TEST: Den ny YouSee boks
Vi har ventet og ventet, men nu er den her. Den nye kabel-TV boks fra YouSee, og vi har testet den til bunds. Var den ventetiden værd?.
»3«s kundesucces presser økonomien
På tre måneder har »3« hentet endnu 26.000 nye mobilkunder. Men de trykker gevaldigt på overskudsgraden for Danmarks fjerdestørste mobilselskab.. .
Video: Brugerfladen på YouSee-boksen
Vi har lavet en kort video der viser brugerfladen på YouSee’s nye boks. Bemærk at brugerfladen er baseret på en beta software vi så for nogle dage siden.. .