Mobilselskaber på stribe varsler prisstigninger
YouSee, Telmore, Fullrate, Telenor, Telia, 3 og Oister hæver priserne på deres mobilabonnementer
OiSTER starter priskrig på firmatelefoni - recordere.dk
OiSTER har lanceret et firmaabonnement til 80 kr. (ekskl. moms). Dette for at gøre sig attraktiv på erhvervsmarkedet for mobiltelefoni.
UPS: Oister plankede konkurrents tekst men glemte… - recordere.dk
Det 3-ejede lavpris-teleselskab Oister blev lidt for inspireret af CBB’s teks, og kopierede den 1:1, men glemte bare at fjerne navnet CBB i teksten.
Oister i nyt samarbejde der kan reducere telefonregningen - MereMobil.dk
Oister og Groo indgår nyt samarbejde, der giver mobilkunderne muligheden for at reducere deres telefonregning. Elsker du at shoppe på nettet, så kan udgiften måske spare dig på andre udgifter. – ”Tjen penge på at handle,” sådan lyder det nemlig fra mobilselskabet Oister. Der er klar med et nyt samarbejde med den islandske software platform Groo. Samarbejdet giver Oisters kunder muligheden for, at reducerer eller helt fjerne telefonregningen fra deres månedlige budget. – Oister har nu åbnet for Wi-Fi Opkald
Oister har nu åbnet for Wi-Fi Opkald - MereMobil.dk
KORT NYT: Nu kan Oisters kunder bruge smartphonen til Wi-Fi Opkald.
Mobilselskab ændrer vilkår igen: Nu må sim-kort bruges i tablets
Mobilselskabet Oister må for anden gang på en uge ændre vilkårene på sit nye fri tale/fri data-abonnement, fordi det er i strid med de europæiske netneutralitetsregler
Oister ændrer ulovligt fri data abonnement - fastholder 1TB grænse
Fri data er fri data. En begrænsning af datadeling er ulovlig. Derfor ændrer Oister nu ”fri data”-abonnementet, men fastholder et loft på 1.000 GB datatrafik.
Genoplivning: Oister tilbyder nu fri data - vil stjæle Plenti-kunder - MereMobil.dk
Plentis abonnement med fri data nåede kun at være erklæret “død” et døgns tid, før Oister meldte sig på banen med et stort set lignende produkt.
3 vinder mange kunder – Telia kun få - MereMobil.dk
REGNSKAB: 3 kan igen notere kundefremgang. Telia går frem med 1.000 mobilkunder. 3 og Telia har begge fremlagt regnskaberne for tredje kvartal 2017. Endnu engang kan det lille selskab 3, der efterhånden ikke er så lille længere, notere en fremgang i kundeantallet. Telia, der ligger nummer tre på markedet, vinder i kvartalet lidt kunder tilbage. 3 har sat yderligere 17.000 kunder ind i databasen, og betjener nu samlet set 1,266 millioner kunder. Med i tallene er også Oister og Zenji, som 3 ejer. Telia har nu 1.483.000 mobilkunder. Det er i forhold til andet kvartal en fremgang på 1.000 mobilkunder. Samlet set er det cirka 150.000 færre kunder i mobilforretningen end for et år siden. Med til historien hører også, at Telia har lukket ned for taletidskort, hvilket tidligere betød et stort dyk i databasen. Der har i det seneste kvartal været et fald i omsætningen hos Telia på 0,3 …
Slut med at tildele kunder ‘1234’ som kodeord: Oister på vej med nyt it-system
Det skal ikke længere være muligt for sælgere at tildele kunder '1234’ som kodeord hos Oister.
Teleselskab lovede samme pris ‘for altid’: Nu bryder de løftet
Oister er på vej ind i en regulær shitstorm for at hæve prisen på sine 'for altid’ abonnementer - det er en ren tabersag, vurderer Forbrugerrådet Tænk
Kan en abonnementspris gælde ”for altid”?
Oister er ramt af sure kunder, der føler sig snyd, fordi prisen alligevel ikke gjaldt ”for altid”, som Oister oprindeligt lovede.
Danskerne tyr til WiFi på ferien – vil ikke betale mere for EU-roaming - MereMobil.dk
Selvom der er kommet en afskaffelse af roamingafgifterne inden for EU, så foretrækker størstedelen af danskerne fortsat WiFi-forbindelser, viser ny undersøgelse. Lige inden skolernes sommerferie startede kom afskaffelsen af roamingafgifterne inden for EU. Men det ser ud til, at afskaffelsen af roamingafgifterne ikke har haft den ellers ønskede effekt. Det viser en ny undersøgelse. – Nye mobilpakker er måske i strid med EU roaming lov Undersøgelsen viser også, at det ikke er fordi danskerne lader mobilen blive i lommen på ferien. Lidt mere end halvdelen af de der har deltaget i undersøgelsen forventer, at rejse udenlands inden for de kommende tre måneder. Og 97 procent forventer, at have mobilen fremme på ferien. Det er dog de færreste, som vil bruge mobildata. Faktisk vil hele 86 procent fortsat benytte WiFi-forbindelser på rejsen for at spare på dataforbruget. Det viser analysen Norstat har foretaget for Oister. Overraskende nok, så svarer 95 procent …